music

Wednesday, August 3, 2011

Batang di Microsoft Word...

Semalam ada teman bertanya mengenai word di telefon.

Si Anu : "Nak minta tolong.. aku nak wat guna Microsoft word nie tapi aku taknak page yang 2nd tu mcm mana nak buang"
Si Ani : "owh kau pergi kat 2nd page then tekan backspace. buat pelan-pelan"
Si Anu : Macam mana tu.."

aku punya BM kekadng memang teruk sikit. jadi cara aku nak xplain benda tu mungkin bunyi lagilah orang tak paham kan?

Si Ani : "Kau letak cursor kat 2nd page tu pastu ko nampak batang tak?" (Merujuk pada klip2 garisan sebelum kita menaip)
Si Anu : "Batang???? apa nie tak paham lah..

Last-last... aku suruh dia type apa-apa jer kat 2nd page tu then suruh dia backspace. ha.. boleh pun.. aku tak sangka aku leh guna ayat batang tu kat Microsoft word. hancur giler BM kau..

No comments: