music

Wednesday, January 12, 2011

Susah nak pahamkan orang yang lambat nak paham..

Masa mula-mula guna broadband aku hanya fikir sebab UNLIMITED. yang lain-lain aku tak pernah nak ambik tahu. almaklum baru 1st time pakai broadband. ehek.. tak sampai 1/2 bulan. dah habis dah limit penggunaan. Macam aku punya cuma 3G jer. pastu dah start slow macam siput sedut bergerak. adoyai..

Telefonlah celcom centre kononya nak tambah volume. yang aku paham volume tu nanti akan jadi 5G lah kalau aku tambah 2G kan?

"Nak tambah volume broadband saya.."
"berapa nak tambah..?"
"2G RM30 kan..?
"yer.. RM30.. tapi selepas 24hb dia akan jadi 3G balik.."
"Owh bukan 5G lah yer.."
"Bukan.."

bla..bla..bla..bla..

Sampailah..

"Awak paham tak apa yang saya cakap.."
"Yer saya paham.."

Baru paham.. orang yang aktif mendownload game macam aku nie. tak layak pakai broadband.. =)

No comments: